Week 4

24 mei 2017

Dinsdag gingen we weer pannenkoeken bakken boven het vuur, en trail soep eten. Echt super lekker!! Woensdag gingen we weer hooi halen voor de paarden. Gelijk 2 keer gegaan zodat we voor de komende twee weken genoeg hebben. Donderdag kwam Lisa aan op de ranch. Zij is hier voor een werk vakantie en is mijn nieuwe kamergenoot geworden. Vrijdag hebben we weer een feestje op de Sun Dance Ranch. Hier moeten we veel voorbereidingen voor treffen. Er moest genoeg alcohol besteld worden. Maar ook de planning zijn we druk mee bezig, want vrijdag hebben we ook een dag rit en een BBQ gepland staan. Waarschijnlijk gaat Sabine de dag rit gidsen en zetten Lisa, Marleen en ik de BBQ klaar. Deze avond moet er ook iemand vroeg naar bed hebben aangezien we een transfer hebben die om 8:45 in Oslo landt. Waarschijnlijk gaat Anders rijden of ik, omdat er zaterdag ook een dag rit staat gepland die Marleen gaat gidsen. Van de week hebben we een cutting les gekregen van Anita. Dit was zo gaaf! Ik zat op Jolly, zij vond de koe op het begin best eng maar later ging het al een stuk beter! Ook hebben we geleerd hoe we academische kunst toe kunnen passen. Dit moet elke dag gebeuren met drie vaste paarden, Dancer, Kid en Boots. Éen van de vier jongens die 2 weken geleden aan zijn gekomen heb ik gisteren ook naar Oslo gereden. Het ging niet zo goed met zijn vader en wilde zo snel mogelijk thuis zijn. Onderweg naar Oslo bleek er een hoofdweg afgesloten te zijn waardoor we 1 uur voor z'n vertrek aankwamen op Gardermoen, net op tijd! Vandaag zijn we met z'n zevenen naar het elanden park geweest. Dit hadden we zo gepland omdat we vandaag geen activiteiten en gasten hadden. Het was perfect weer voor het park. 's Middags kwamen er onverwachts twee nieuwe gasten aan, en wilde bed & breakfast

1. Frans:
    7 juni 2017
    Zit er dan Eland op de burger?
  2. Carmen:
    8 juni 2017
    Niet op de burger op de foto. Maar we eten wel heel vaak eland, biefstuk of burger!! Echt kei lekker!