Week 3

16 mei 2017

Deze week hebben we s'avonds wat gewandeld door de bossen hier, samen met Anita en Sabine. S'avonds ijs gegeten met een goeie film erbij. Sabine en ik vonden het ook een leuk idee om een avond door de bergen te gaan fietsen. Totdat we bij de eerste berg aankwamen en de versnellingen bleken het niet te doen... Poooeehh poeehh, dan is z'n berg opeens best wel hoog! Gelukkig hadden we het vanille ijs dat op de ranch nog op ons stond te wachten. Woensdag mocht ik met Marleen naar Oslo Gardermoen rijden, om 4 nieuwe Nederlandsen stagiairs van het vliegveld te halen. Het was een rit van 3 uur, maar zo mooi! Ik heb het grootste deel gereden omdat ik me anders heel erg zou gaan vervelen. We zijn ook nog even naar de McDondald geweest in Noorwegen aangezien die in Zweden helemaal niet in de buurt zit. In de avond gingen we pizza's bakken, echt kei gezellig! De hoeven van de paarden ben ik deze week ook echt zelf gaan doen. Vind het echt super leuk dat ik dit aan het leren ben! Zaterdag een stap rit gegidst in het Engels voor Zweedse mensen. Dit vond ik toch best wel spannend eigenlijk, maar het ging uiteindelijk best wel goed! Maandag heb ik weer op Smeagol gereden, wat een fantastisch paardje is dat! Vandaag op Dakota een mountain trail gereden. Hij had deze rit nog niet gereden, dus vond hij alles weer heel spannend.

1. Raymond Hedges:
    22 mei 2017
    Fijn te lezen dat alles goed gaat! Het klinkt als een mooie ervaring. Probeer voor jezelf nog leerdoelen te koppelen aan wat je doet daar. En duik (zodra het kan) in het bedrijfskundige aspect van de organisatie. Succes daar!